Všetko o nákupe
Možnosti a cena dopravy |
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
1. Prepravné služby |
||||||
Uvedené ceny platia pre doručenie na území Slovenskej republiky.
Pri preprave do zahraničia nie je možné zvoliť platbu na dobierku. Cenu za doručenie do inej krajiny Vám vypočítame v závislosti od hmotnosti zásielky podľa cenníka prepravcu. Pre doručovanie zásielok využívame služby prepravcu GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o. |
||||||
2. Bezplatný osobný odber (Prievidza a Bojnice)Keďže (zatiaľ) neprevádzkujeme kamenný obchod, je potrebná úhrada vopred a predchádzajúca vzájomná dohoda o termíne prevzatia (kontaktujte nás). Prosím, počkajte na potvrdzujúci e-mail o pripravení objednávky na vyzdvihnutie. Ďakujeme za porozumenie. Odberné miesto sa nachádza v Prievidzi na adrese A. Hlinku 27, kde vyzdvihnutie je možné v čase 10:00-15:00 hod. V čase 17:00-19:00 je možný osobný odber na adrese v Bojniciach, časť Dubnica smerom na obec Kanianka. Na mapách Google je ulica označená ako Nová cesta.
|
Možnosti platby |
---|
1. Dobierka pri prevzatí od prepravcuZa objednaný tovar zaplatíte v hotovosti alebo kartou kuriérovi pri doručení zásielky. Za službu je účtovaný príplatok 1,00 €. |
2. Klasický bankový prevodV potvrdení o objednávke nájdete informácie potrebné pre úhradu (č. účtu v tvare IBAN, variabilný symbol), prípadne v smart aplikácii Vašej banky využite QR kód. Prosím, uhrádzajte presnú sumu bez zaokrúhľovania. Tovar odosielame až po poukázaní platby v prospech nášho účtu. Pripísanie úhrady trvá 1-2 dni. V prípade, že úhrada objednaného tovaru nebude poukázaná v prospech nášho bankového účtu do 5-tich dní, objednávka bude automaticky stornovaná. |
3. On-line platba kartouOkamžitá platba kartou cez platobnú bránu GoPay. Brána s nami nezdieľa žiadne citlivé platobné údaje. Platobná brána GoPay ponúka rýchly, pohodlný a bezpečný spôsob platenia na internete. Platbu vykonáte priamo na platobnej bráne po dokončení objednávky. Po odoslaní platby vám GoPay zašle e-mail, v ktorom nájdete odkaz na sledovanie stavu platby, alebo v ktorom obdržíte inštrukcie na dokončenie platby. |
Ako objednať
1. Online cez e-shop
Objednávku vytvoríte online:
a) Vybraný tovar vložte do košíka stlačením tlačidla "Do košíka". V košíku môžete tovar mazať, meniť množstvo, alebo sa vrátiť k výberu ďalšieho tovaru. Ak máte darčekový poukaz, vložte jeho kód pre uplatnenie.
b) Vyberte jednu z možností pre spôsob dopravy.
c) Vyberte jednu z možností pre spôsob platby.
d) Zadajte fakturačnú adresu, prípadne aj dodaciu, ak sa líšia. Máte možnosť zaregistrovať sa v našom e-shope, alebo zadáte údaje do objednávky jednorazovo bez registrácie. Informácie o ochrane osobných údajov tu.
e) Potvrďte objednávku. Je nevyhnutné, aby ste potvrdili, že ste sa oboznámili s našimi obchodnými podmienkami.
Po dokončení objednávky sa zobrazí hlásenie o jej úspešnom odoslaní.
Následne v priebehu niekoľkých minút dostanete na zadaný email potvrdenie o prijatí objednávky do systému na spracovanie.
O ďalšom spracovaní Vás budeme priebežne informovať. V prípade nedostupnosti tovaru Vás budeme kontaktovať.
Po podaní zásielky na prepravu Vás budeme informovať o jej odoslaní. S podacím číslom zásielky, ktoré od nás dostanete, môžete jej ďalší stav sledovať na stránke prepravcu (GLS Slovakia alternatívne Slovenská pošta).
2. Telefonicky, prípadne emailom
Objednávku môžete urobiť aj telefonicky (prípadne emailom). Radi Vám pomôžeme s výberom vhodnej hračky a poskytneme informácie o aktuálnej dostupnosti tovaru.
Ak ste si vybrali, stačí, ak nám nadiktujete kód tovaru, ktorý sa zobrazuje na stránke s popisom produktu, prípadne pošlete link z prehliadača. Objednávku zadáme do systému a rovnako ako pri online objednávke cez e-shop ďalšie informácie o zmene jej stavu dostanete na email (pokiaľ nám ho poskytnete).
Často kladené otázky
Neprišlo mi potvrdenie objednávky.
Ak Vám po úspešnom odoslaní objednávky v priebehu 15 minút nepríde na Váš e-mail automatické potvrdenie registrácie objednávky v systéme (predmet správy "objednávka xxxxxxx čaká na spracovanie"), potom skontrolujte, či ste zadali správny e-mail, prezrite priečinok nevyžiadanej pošty a skontrolujte kapacitu Vašej e-mailovej schránky.
Ak to nepomôže, prosím, kontaktujte nás, overíme objednávku v systéme.
Odoslala som objednávku, ale rada by som ju doplnila ešte o ďalší tovar.
Ak ste už Vašu objednávku odoslali a prajete si ju ešte doplniť o nejaký tovar, najlepšou voľbou je vyplniť si novú objednávku, v ktorej do poznámky uvediete túto požiadavku a číslo pôvodnej objednávky. Obe objednávky v našom systéme spojíme a odošleme ako jednu zásielku s jeden krát účtovanou sumou za dopravu. Ďalšia možnosť je kontaktovať nás telefonicky a spoločne upravíme Vašu objednávku.
Mám váš darčekový poukaz. Ako si ho môžem uplatniť?
V nákupnom košíku v kroku 1 vložte kód darčekového poukazu do poľa, ktoré sa nachádza pod zoznamom tovaru.
Po stlačení "pridať" Vám bude hodnota poukazu odrátaná z hodnoty nákupu v košíku a môžete pokračovať ďalej k výberu dopravy a platby.
Prišlo mi potvrdenie o odoslaní tovaru, ale tovar nedorazil.
Tovar odosielame v rovnaký deň ako informačný email s predmetom: "objednávka xxxxxx bola odoslaná". V prípade kuriérskej spoločnosti GLS Slovakia by zásielka mala byť štandardne doručená nasledujúci pracovný deň. Pri preprave Slovenskou poštou o 1-3 pracovné dni.
Stav zásielky si najjednoduchšie overíte kliknutím na link uvedený v potvrdzujúcej správe. V prípade prepravy Slovenskou poštou, prosím skontrolujte Vašu poštovú schránku, či v nej nemáte oznámenie o uložení na príslušnej pošte (zrejme Vás nezastihol doručovateľ). Pokiaľ sa Vám nepodarilo zistiť stav zásielky, kontaktujte nás.
Ako dlho je balíček na pošte uložený, ak nie som zastihnuteľný?
Pri preprave Slovenskou poštou platí, že balíky sú uložené na pošte 18 dní, potom sa zásielka vracia späť odosielateľovi. V prípade kuriérskych spoločností máte možnosť presmerovať zásielku na jedno z výdajných miest v ich sieti. Pre ďalšie info prosím kontaktujte príslušnú zákaznícku linku (GLS Slovakia). Ak viete, že v určitom období si zásielku nebudete môcť prebrať, upozornite nás a tovar Vám odošleme neskôr.
Kde si môžem tovar osobne vyzdvihnúť?
Sme rýdzo elektronický obchod a nemáme kamennú predajňu. Osobný odber je možný pri platbe vopred po telefonickej dohode v Prievidzi na adrese A.Hlinku 27, resp. v Bojniciach-Dubnici, Ulica kanianska 54 (adresy a odkaz na Google mapy v kontaktoch). Prosím počkajte na potvrdzujúci mail, že tovar je pripravený na vyzdvihnutie.
Posielate zásielky aj do zahraničia?
Áno, doručujeme do ČR a po dohode tiež do iných krajín. Dopravu do ČR je možné zadať v objednávke po vyplnení doručovacej adresy v Českej republike, keď sa Vám sprístupní príslušná voľba v kroku Vybrať spôsob dopravy. V prípade ostatných krajín nás prosím kontaktujte vopred, alebo svoj záujem a krajinu určenia uveďte do poznámky k objednávke. Cenu za dopravu Vám určíme podľa cenníka prepravcu v závislosti od hmotnosti zásielky.
Potrebujem zabezpečiť doručenie v určitý deň vo vyhradenom čase. Viete mi to zabezpečiť? / Do poznámky k objednávke som uviedla, aby mi bol tovar doručený po pracovnej dobe. Všimli ste si to?
Ubezpečujeme Vás, že poznámky k objednávkam čítame. Samozrejme vieme odoslať objednávku neskôr v dohodnutom termíne napríklad z dôvodu, že budete istú dobu mimo bydliska. Konkrétny čas doručenia prepravcom však nedokážeme zaručiť. Plánovanie rozvozu je v kompetencii jeho zamestnancov. Zásielky prepravované kuriérskou spoločnosťou GLS posielame s objednanou službou FlexDeliveryService, ktorá vopred informuje príjemcov o doručení balíka a ponúka na výber rôzne možnosti doručenia (viac info o službe: GLS FlexDeliveryService). Presný čas si dohodnete s kuriérom. Máte tiež možnosť presmerovať doručenie na jedno z výdajných miest prepravcu, tzv. ParcelShop. Vyhľadajte k Vám najbližší v sieti ParcelShopov GLS.