LOGICO Piccolo 2301 Prírodoveda - Rastliny, 7+
Kód: LO2301Súvisiaci tovar
Podrobný popis
LOGICO Piccolo Prírodoveda - Rastliny v lese, na poli a v záhrade, 7+
Súbor 16 kariet s edukačnými cvičeniami pre deti od 7 rokov. Cieľom tejto náučnej hry je poznávanie rastlín.
Tematické súbory Logico Piccolo sú naplno použiteľné IBA v kombinácii s rámikom Logico Piccolo. Objednajte si jeden univerzálny rámik Logico Piccolo TU a využite ho s ktorýmkoľvek súborom z radu Piccolo.
Úlohy:
- Rozpoznávanie listnatých stromov podľa listov a plodov
- Poznávanie častí stromov a kvetín
- Rozpoznávanie ihličnatých stromov podľa ihličia a plodov
- Rozpoznávanie obilnín, zeleniny a plodov podľa farby a tvaru
- Ekologická výchova
- Hospodársky význam rastlín
- Poznávanie častí rastliny
Čo ocenia rodičia?
Rodičia detí školského veku oceňujú najmä jednoduchý princíp riešenia úloh, záujem o učenie sa, samovzdelávanie dieťaťa
Čo ocenia učitelia?
Učitelia základných škôl oceňujú najmä jednoduchú manipuláciu, obohatenie vyučovacej hodiny o novú aktivitu, prirodzená snaha žiakov o správny výsledok, sebahodnotenie žiakov
- Karta 1: rozvíjanie nadobudnutých poznatkov z predškolského obdobia na základe vizuálnej pamäte priraďovaním rastlín do ich prirodzeného prostredia.
- Karta 2: utvrdzovanie nadobudnutých elementárnych zručností a osvojenie si pojmov: koreň, kmeň,kôra, konár, list, koruna, peň, letokruhy.
- Karta 3: zameraná na priraďovanie listov a plodov na základe percepčného vnímania, na rozvoj schopnosti realizovať jednoduché prírodovedné experimenty (tejto úlohe môže predchádzať vychádzka do lesa so zberom listov a plodov s priamym priraďovaním).
- Karta 4: rozvíjanie už získaných poznatkov z predškolského obdobia zameraných na ochranu prírody; deti na základe dedukcie a získaných poznatkov triedia vhodné a nevhodné správanie v lese.
- Karta 5: zameraná na osvojenie si poznatkov o ihličnatých stromoch, priraďovanie ihličia a šišiek k správnym stromom, komparácia nadobudnutých poznatkov.
- Karta 6: riešením tejto úlohy dochádza k prepojeniu prírodovedného poznania s realitou,schopnosť usporiadať obrázky podľa sledu udalostí alebo činností.
- Karta 7: rozvoj komunikačných zručností opisovaním, porovnávaním a klasifikáciou informácií získaných pozorovaním predmetov a určovanie ich výrobného materiálu.
- Karta 8: rozvíja poznanie v oblasti spoznávania prírodného prostredia a javov s ním súvisiacich, uvedomenie si potreby chrániť prírodu.
- Karta 9: zamerané na rozvoj deduktívneho a kritického myslenia; deti triedia plody lesa a tvoria skupiny podľa daných znakov.
- Karta 10: na základe priraďovania a vnímania pozorovaných javov si osvojujú vedomosti o rastlinách a ich plodoch.
- Karty 11 a 12: zamerané na komunikačné zručnosti; riešením tejto úlohy dochádza k prepojeniu prírodovedného poznania s realitou, zamerané na pochopenie časových a činnostných postupností.
- Karta 13: spoznávanie prirodzeného prostredia rastlín, vnímanie pozorovaných plodov a ich priraďovanie k jednotlivým rastlinám.
- Karta 14: zameraná na rozvoj prírodovedných zručností v prepojení na realitu, na percepčné vnímanie a pozorovanie prírodných dejov.
- Karta 15: utvrdzovanie nadobudnutých vedomostí z oblasti stavby tela rastliny (túto úlohu môžu riešiť aj žiaci II. stupňa vzhľadom na obsiahnuté pojmy) komparáciou a klasifikáciou získaných poznatkov.
- Karta 16: zameraná na komplexné zhrnutie získaných prírodovedných kompetencií s dôrazom na rozvoj deduktívneho, logického a kritického myslenia
Dodatočné parametre
Kategória: | Logico PICCOLO |
---|---|
? Odporúčaný minimálny vek: | 7+ |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Len registrovaní používatelia môžu pridávať hodnotenie. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Len registrovaní používatelia môžu pridávať príspevky. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.