Všetko o nákupe


Možnosti a cena dopravy

1. Prepravné služby

Doprava kuriérom
  3,50 €
Doprava kuriérom pri objednávke tovaru v hodnote nad 69€   0,00 €
Úhrada v hotovosti pri prevzatí tovaru na dobierku +1,00 €

Uvedené ceny platia pre doručenie na území Slovenskej republiky.

Doprava kuriérom na území Českej republiky   6,60 €

Pri preprave do zahraničia nie je možné zvoliť platbu na dobierku. Cenu za doručenie do inej krajiny Vám vypočítame v závislosti od hmotnosti zásielky podľa cenníka prepravcu.

Pre doručovanie zásielok aktuálne využívame služby prepravcu DHL Parcel Slovensko spol. s r.o.
Sledovanie zásielkyhttp://www.dhlparcel.sk/
Zmena doručovacej adresy, resp. presmerovanie do ParcelShopuhttps://www.dhlbalik.sk/

2. Bezplatný osobný odber (Bojnice)

Keďže neprevádzkujeme kamenný obchod, je potrebná úhrada vopred prevodom a predchádzajúca vzájomná dohoda o termíne prevzatia (kontaktujte nás).


Možnosti platby

1. Úhrada tovaru na dobierku

Za objednaný tovar zaplatíte v hotovosti kuriérovi pri doručení zásielky. Za službu je účtovaný príplatok 1,00 €.

2. Úhrada tovaru vopred prevodom

Informácie potrebné pre úhradu (č.účtu v tvare IBAN, VS) dostanete v potvrdení objednávky v priebehu 24 hodín. Prosím, uhrádzajte presnú sumu bez zaokrúhľovania.

Tovar odosielame až po poukázaní platby v prospech nášho účtu. V prípade, že úhrada objednaného tovaru nebude poukázaná v prospech nášho bankového účtu do 5-tich dní, objednávka bude automaticky stornovaná.


Dostupnosť tovaru

Drvivú väčšinu tovaru máme na sklade a obľúbené hračky priebežne dopĺňame. Položky, ktoré sú nedostupné u dodávateľa, vyradíme dočasne, alebo natrvalo z ponuky. Na stránke je dostupnosť označená takto:

 

Označenie tovaru Význam
Skladom

Tovar máme na sklade. V prípade platby na dobierku zvyčajne odosielame v deň prijatia objednávky alebo nasledujúci pracovný deň. V prípade platby prevodom odosielame v deň prijatia a identifikácie platby alebo nasledujúci pracovný deň.

Naskladníme do x dní (kde x je číslo)

Tovar sa nachádza na sklade u externého dodávateľa. Zvyčajne ho vieme naskladniť a odoslať najneskôr do určeného počtu pracovných dní. V prípade platby prevodom odosielame až po prijatí a identifikácii platby.

Na objednávku, resp. Na otázku

Dostupnosť tovaru musíme overiť u externého dodávateľa, následne Vás budeme informovať. 

 

Informácia o dostupnosti nie je aktualizovaná v reálnom čase. Pokiaľ sa stane, že sa nejaký tovar vypredal, nie je dostupný u dodávateľa, alebo bude trvať nejakú dobu, kým ho získame, budeme Vás bezodkladne kontaktovať.


Ako objednať

1. Online cez e-shop

Objednávku vytvoríte online:

a) Vybraný tovar vložte do košíka stlačením tlačidla "Pridať do košíka". V košíku môžete tovar mazať, meniť množstvo, alebo sa vrátiť k výberu ďalšieho tovaru.

b) Vyberte jednu z možností pre spôsob dopravy. (Voľba prepravy do ČR sa objaví po vyplnení doručovacej adresy v Českej republike.)

c) Vyberte jednu z možností pre spôsob platby.

d) Zadajte fakturačnú adresu, prípadne aj dodaciu, ak sa líšia. Máte možnosť zaregistrovať sa v našom e-shope, alebo zadáte údaje do objednávky jednorazovo ako "hosť" bez registrácie. Informácie o ochrane osobných údajov tu.

e) Potvrďte objednávku. Je nevyhnutné, aby ste potvrdili, že ste sa oboznámili s našimi obchodnými podmienkami.

Po dokončení objednávky sa zobrazí hlásenie o jej úspešnom odoslaní.

Následne v priebehu niekoľkých minút dostanete na zadaný email potvrdenie o prijatí objednávky do systému na spracovanie.

Upozornenie: Pokiaľ sa Vám nezobrazilo uvedené hlásenie a/alebo neprišlo Vám potvrdenie na email, prípadne máte iný problém pri zadaní objednávky, prosím, kontaktujte nás.

Potvrdenie Vašej objednávky spolu s údajmi potrebnými pre úhradu (pri platbe vopred) dostanete emailom v priebehu 24 hodín. V prípade nedostupnosti tovaru Vás budeme kontaktovať.

Po podaní zásielky na prepravu Vás budeme informovať o jej odoslaní. S podacím číslom zásielky, ktoré od nás dostanete, môžete jej ďalší stav sledovať na stránke prepravcu (DHL Parcel SlovenskoGLS Slovakia, Slovenská pošta).

2. Telefonicky, prípadne emailom

Objednávku môžte urobiť aj telefonicky (prípadne emailom). Radi Vám pomôžeme s výberom vhodnej hračky a poskytneme informácie o aktuálnej dostupnosti tovaru.

Ak ste si vybrali, stačí, ak nám nadiktujete kód tovaru, ktorý sa zobrazuje na stránke s popisom produktu, prípadne pošlete link z prehliadača. Objednávku zadáme do systému a rovnako ako pri online objednávke cez e-shop ďalšie informácie o zmene jej stavu dostanete na email (pokiaľ nám ho poskytnete). Kontaktujte nás.


Často kladené otázky

Nedá sa mi vložiť tovar do košíka. Nedarí sa mi odoslať objednávku.

Prosím, skontrolujte nastavenie Vášho prehliadača, či máte povolené súbory cookies. Tie sú potrebné pre správne fungovanie nášho e-shopu. 

Pokiaľ sa Vám naďalej nedarí, prosím, využite možnosť telefonickej objednávky (kontakt).

Neprišlo mi potvrdenie objednávky.

Ak Vám po úspešnom odoslaní objednávky v priebehu 15 minút nepríde na Váš e-mail automatické potvrdenie registrácie objednávky v systéme (predmet správy "objednávka xxxxxxx čaká na spracovanie"), potom skontrolujte, či ste zadali správny e-mail, prezrite priečinok nevyžiadanej pošty a skontrolujte kapacitu Vašej e-mailovej schránky.  

Ak to nepomôže, prosím, kontaktujte nás, overíme objednávku v systéme.

Po spracovaní objednávky od nás dostanete potvrdzujúci email s potrebnými údajmi pre úhradu.

Odoslala som objednávku, ale rada by som ju doplnila ešte o ďalší tovar.

Ak ste už Vašu objednávku odoslali a prajete si ju ešte doplniť o nejaký tovar, najlepšou voľbou je vyplniť si novú objednávku, v ktorej do poznámky uvediete túto požiadavku a číslo pôvodnej objednávky. Obe objednávky v našom systéme spojíme a odošleme ako jednu zásielku s jeden krát účtovanou sumou za dopravu. Ďaľšia možnosť je kontaktovať nás telefonicky a spoločne upravíme Vašu objednávku.

Chcem zaplatiť za objednaný tovar. Ako zistím údaje potrebné k úhrade?

Automatický email, ktorý dostanete po dokončení objednávky, je potvrdením jej registrácie v systéme (predmet správy "objednávka xxxxxxx čaká spracovanie"). Ak ste zvolili úhradu vopred prevodom na účet, údaje potrebné k úhrade (č.účtu, sumu, variabilný symbol) dostanete od nás potvrdzujúcim emailom ("objednávka xxxxxxx bola potvrdená"), ktorý odosielame zvyčajne do 24 hodín.

Prišlo mi potvrdenie o odoslaní tovaru, ale tovar nedorazil.

Tovar odosielame v rovnaký deň ako informačný email s predmetom: "objednávka xxxxxx bola odoslaná". V prípade kuriérskej spoločnosti (DHL Parcel Slovensko, resp. GLS Slovakia) by zásielka mala byť doručená nasledujúci pracovný deň. Pri preprave Slovenskou poštou o 1-3 pracovné dni.

Stav zásielky si najjednoduchšie overíte kliknutím na link uvedený v potvrdzujúcej správe. V prípade prepravy Slovenskou poštou, prosím skontrolujte Vašu poštovú schránku, či v nej nemáte oznámenie o uložení na príslušnej pošte (zrejme Vás nezastihol doručovateľ). Pokiaľ sa Vám nepodarilo zistiť stav zásielky, kontaktujte nás.

Ako dlho je balíček na pošte uložený, ak nie som zastihnuteľný?

Pri preprave Slovenskou poštou platí, že balíky sú uložené na pošte 18 dní, potom sa zásielka vracia späť odosielateľovi. V prípade kuriérskych spoločností máte možnosť presmerovať zásielku na jedno z výdajných miest v ich sieti. Pre ďalšie info prosím kontaktujte ipríslušnú zákaznícku linku (DHL Parcel SlovenskoGLS Slovakia).  Ak viete, že v určitom období si zásielku nebudete môcť prebrať, upozornite nás a tovar Vám odošleme neskôr.

Kde si môžem tovar osobne vyzdvihnúť?

Sme rýdzo elektronický obchod a nemáme kamennú predajňu. Osobný odber je možný pri platbe prevodom po telefonickej dohode v Bojnicich na Novej ceste (POZOR! na adrese sídla v Prievidzi nie je možný osobný odber). Prosím počkajte na potvrdzujúci mail, že tovar je pripravený na vyzdvihnutie.

Posielate zásielky aj do zahraničia?

Áno, doručujeme do ČR a po dohode tiež do iných krajín. Dopravu do ČR je možné zadať v objednávke po vyplnení doručovacej adresy v Českej republike, keď sa Vám sprístupní príslušná voľba v kroku Vybrať spôsob dopravy. V prípade ostatných krajín nás prosím kontaktujte vopred, alebo svoj záujem a krajinu určenia uveďte do poznámky k objednávke. Cenu za dopravu Vám určíme podľa cenníka prepravcu v závislosti od hmotnosti zásielky.

Po odoslaní objednávky som dostal duplicitné potvrdenie registrácie akoby dvoch objednávok? Čo s tým?

Nemusíte sa báť. Zriedkavo sa stane, že z technických príčin náš systém zaregistruje tú istú objednávku dva krát. Takúto chybu však odhalíme, duplicitnú objednávku stornujeme a vybavujeme ďalej iba jednu.

Potrebujem zabezpečiť doručenie v určitý deň vo vyhradenom čase. Viete mi to zabezpečiť? / Do poznámky k objednávke som uviedla, aby mi bol tovar doručený po pracovnej dobe. Všimli ste si to?

Ubezpečujeme Vás, že poznámky k objednávkam čítame. Samozrejme vieme odoslať objednávku neskôr v dohodnutom termíne napríklad z dôvodu, že budete istú dobu mimo bydliska. Kuriérskej spoločnosti DHL Parcel odovzdávame informáciu o Vašej preferencii, konkrétny čas doručenia prepravcom však nedokážeme zaručiť. Plánovanie rozvozu je v kompetencii jeho zamestnancov. Zásielky prepravované kuriérskou spoločnosťou GLS posielame s objednanou službou FlexDeliveryService, ktorá vopred informuje príjemcov o doručení balíka a ponúka na výber rôzne možnosti doručenia (viac info o službe: GLS FlexDeliveryService). Presný čas si dohodnete s kuriérom. Preprava spoločnosťou DHL Parcel ponúka podobné možnosti a navyše možnosť doručenia v sobotu. V oboch prípadoch máte možnosť presmerovať doručenie na jedno z výdajných miest prepravcu, tzv. ParcelShop. Vyhľadajte k Vám najbližší v sieti ParcelShopov DHL, resp. GLS.

Pri preprave Slovenskou poštou máte možnosť vyzdvihnutia na pošte v čase, ktorý Vám vyhovuje. 


Máte ďalšie otázky k nákupu na Rozumné hračky.sk? Kontaktujte nás.

Váš účet

Novinky na e-mail

Novinky v ponuke, naše tipy a akcie.

Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.